J's Style Lounge 時尚洛杉磯購物指南&好萊塢當紅牛仔褲指南

*** 這是一個以美國洛杉磯LA生活, 旅遊和流行時尚文化為主的部落格. 分享關於LA的生活、旅遊資訊, 好萊塢時尚趨勢, 美國娛樂及流行文化資訊, 並同時介紹當下流行的實用美語.

*** 想知道關於洛杉磯哪裏好吃, 哪裏好買, 哪裏好逛, 哪裏好玩嗎? 請至 "加州女孩 J 的LA 時尚生活" - jslalaland.com

*** 分享美國好萊塢現在最流行的牛仔褲, 哪位女星穿著哪個品牌的甚麼款牛仔褲, 各大品牌介紹, 哪件褲子好不好穿, 購買時需要注意甚麼事項, 及購買資訊...

***聯絡請email至jasmine@j323lifestyle.com, 謝謝!:)

 
我跟baby的紀念


i just sold my baby tsx to someone who's not so qualified as a person who would drive TSX.
ppl who drive TSX have to have personalities,
and obviously,
this person doesnt have it.
he has no idea how much i luv this car, doesnt know the value of it and probably wont even appreciate it.

i actually feel so bad 'bout sellin' it to somebody totally isnt a match for my baby.
i honestly kinda regret it.
(dad, i really wanna take it back to tw w me{#emotions_dlg.emotion_cry_smile})


babe, i'm soooooooooooooo sorry.

My car is my life,
i luv him more than anything i have.

My tsx is me.

it's hard to describe the relationship,
but anyone,
who has a car and luvs it should know.

he helped me get through ups and downs.
he has accompanied me and gone thru everything w me for the past 3 yrs.
he's like my best friend, my closest friend, my lover, my son.
he's someone who would never leave or abandon me.

i have soooooooooooo many memories in this car,
both good and bad.

he is the record, the diary of my life.

he is my ride.
he taught me to enjoy the ride.

i'm gonna miss him like hell.

baby,
i will always miss u,
take care of urself, ok? pliz...

it's sooooooooooo hard to say goodbye.
he's part of me.
how can i ever say goodbye to myself?!

here's the tribute to my baby.

the award-winning, super user-friendly navi w XM Satellite Radio (these r my fav channels)

behind the steering wheel

this is wut it looks like inside

drivin' my baby out 4 a ride

me n my ride (c how i dressed up just to take a pic w my baby?!...that's how much i valued him!)

me n my baby....i luv my plate 2!!!

i cant help but kiss my baby

(btw, i called him "小飛" cuz it runs so smooth n fast that i feel like i'm flying.
"sporty" "fast" n "having killer looks" r things that i look 4 in a car.)

Jas 發表在 痞客邦 PIXNET 留言(1) 人氣()


留言列表 (1)

發表留言
  • 悄悄話

您尚未登入,將以訪客身份留言。亦可以上方服務帳號登入留言

請輸入暱稱 ( 最多顯示 6 個中文字元 )

請輸入標題 ( 最多顯示 9 個中文字元 )

請輸入內容 ( 最多 140 個中文字元 )

請輸入左方認證碼:

看不懂,換張圖

請輸入驗證碼